Tatra TerrNo1 (1998-dodnes)
 
 

 

Následující text pochází přímo od brněnského dealera Tatry a.s., firmy ASON Brno. Jelikož tato firma má nejlépe zpracovaná technická data celé řady Terrn°1, tak jsem se rozhodl použít již dokonalé a nic vlastního jsem netvořil. Je to také z toho důvodu, že moje prameny nejsou tak bohaté, jak vám předkládám na následující stránce. Originál najdete na této adrese : ASON Brno


Test sklápěče Tatra TerrN°1 S25 v Německu.



ZÁKLADNÍ ÚDAJE
  T 815-2 TERRN°1, JAMAL, ARMAX
Plnění emisních limitů EHK R 49,01 EURO
Vnější hluk 84 dB(A) 80 dB(A) silnice, 82 dB(A) terén
Max. celková hmotnost [t] 19 (4x4), 28,5 (6x6), 36 (8x8)  
životnost do GO [km] 500 000 1 000 000

Modernizace se dotkla prakticky všech částí vozidla. Jednotlivé modernizované celky jsou v následující tabulce podrobně popsány :
Motory  
Spojky a kardany Přídavné převodovky
Převodovky
 
Kabiny Nápravy
Elektrovýstroj
Pomocné pohony
Pérování
Přenos momentu
Ostatni
Korby


sklápěče

jednostranné ( TerrN°1 T 815-2Y0S88 8x6.2 R )

 
 

třístranné ( TerrN°1 S45, S25-MEILLER, S13 )

 

valníky

civilní

 
 

vojenské

 

podvozky ( TerrN°1 civilní J21, R25, R45 )

vojenské nástavby

cisterny

 

hasičské nástavby

vysokozdvižná plošina

tahače

dvounápravové (Prototyp)

 
 

třínápravové ( TerrN°1 N25, N34 )

 

Zpět na stranu "TATRA TerrN°1"