PÉROVÁNÍ
  T 815-2 TERRNo1, JAMAL, ARMAX
PŘEDNÍ Torza I=1890, Ć56 - max. 6,7 t, tlumič pod rámem Torza I=1890, Ć56 - max. 6,7 t, tlumič nad rozvidleným čepem
Torza I=1890, Ć61 - max. 8 t, tlumič pod rámem

Torza I=1890, Ć61 - max. 8 t, tlumič nad rozvidleným čepem
u JAMALU navíc tlumič pod rámem
  Torza I=1290, Ć56 - max. 7,5 t, tlumič nad rozvidleným čepem
Listová pera u 2 říz. náprav, max. 2 x 8t a 2 x 9t Listová pera u 2 říz. náprav, max. 2 x 7,5t
Poznámka olaminované torzní tyče pogumované torzní tyče
ZADNÍ Listové, 10 listů, max. 2 x 9t
Listové, 12 listů, max. 2 x 10,5t
Listové, 13 listů, max. 2 x 11,5t
  Vzduchové vaky Ć382, max. 11,5t (4x4, dvojmontáž)
Vzduchové vaky Ć382, max. 11,2t (4x4, 6x6,
jednomontáž)
 
  KING FRAME, kombinované: vin. pružina + vak Ć380,
max. 11,5t, torzní stabilizátor na přání (pro vozidla s
vysokým těžištěm - domíchávače)
  KING FRAME, kombinované: 9 listů + vak Ć380, max. 13t
  KING FRAME, kombinované: 9 listů + vak Ć380, max. 15t


TLUMIČ NAD OTOČNÝM ČEPEM


PÉROVÁNÍ
Poznámka - odklon 7°- 13° list. pérování u prázdného sklápěče 6x6 - odklon 0,5° - kombinované pérování s vinutou pružinou u prázdného sklapěče 6x6 (výrazné snížení odklonu)
- zlepšení mazání a antikorozní ochrany u listových per (Fluid-film)
- na přání vypouštění vzduchu z vaku kombinovaného pérování při sklápění
- propojení vaků kombinovaného pérování - zrovnoměrnění zatížení zadních náprav v terénu


VŠECHNY DRUHY PÉROVÁNÍ
T815-2
T815-2
TerrN°1
TerrN°1


Zpět na stranu "Tatra TerrN°1"